RTÜK uzmanlarının hazırladığı ilk raporda ürün yerleştirme yöntemiyle bira reklamının yapıldığı belirtilerdi. Raporda özetle şöyle denildi:
“Dizide, alkolün ‘gündelik hayatın bir parçası’, ‘gündelik hayatın sıkıntılarını hafifletici ve başa çıkmayı kolaylaştırıcı' olduğu şeklindeki mesajların da izleyicilere verilmeye çalışıldığı görülmektedir.”
RTÜK uzmanlarının hazırladığı ikinci raporda ise, astsubayların aşağılandığı tespiti yapıldı. Raporda, dizideki Cevahir karakterinin eşi rolündeki kadının,
“Şu astsubaylardan biri subaylığa geçiş yapmış, Tabi bu, normalde karısı astsubay eşlerinin katıldığı güne katılırmış, şimdi subay oldu ya kalkmış hemen subay eşlerinin gününe gelmiş, hiçbirimiz tanımıyoruz kadını. O da şimdi yeni subay oldu ya, nasıl davranacağını bilmiyor. Ay kendi aramızda güldük ettik, çaktırmadan tabii ne yapalım?”
sözleriyle astsubaylık mesleği ve ailelerini küçük düşürücü, aşağılayıcı bir tutum sergilediği ifade edildi.